





Flere alternativer?
Pistolero Jeans Light Blue
Find den rigtige størrelse
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i bomuldsblanding med stretch.
- Mellemmørk vask.
- Design med fem lommer.
- Gylf med lynlås.
- Patch med et logo ved linningen.
- Stofpatch med et logo på fronten.
- Indsnævret
- Normalhøjde talje
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
Pasform
Artikelnummer28930912
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm W29 L30 W30 L30 W31 L30 W32 L30 W33 L30 W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 Taljevidde 78 80 82 84 88 78 80 82 84 88 92 96 82 84 88 92 Inderben 74 74 74 74 74 79 79 79 79 79 79 79 82 82 82 82 Lårvidde 56 58 59 60 62 56 58 59 60 62 64 66 59 60 62 64 Knævidde 37 38 39 40 41 37 38 39 40 41 41 44 39 40 41 41 Fodvidde 32 33 33 34 34 32 33 33 34 34 35 36 33 34 34 35
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28930911r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 113158-200
- Oprindelsesland:
- Tunesien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.
Jeans
Sådan passer du på dine jeans.