Fri fragt over 299;- Fri retur 1-3 dages levering
Sidste bestillingsdag for levering inden jul er 20/12

Ofte stillede spørgsmål

Handle

Hvordan ved jeg om tøjet passer?
Bliver der tillagt fragt- eller returgebyrer?
Hvilke gebyrer bliver der lagt til mit køb?
Hvad er mindstebeløbet jeg kan bestille for?
Varen er udsolgt i min størrelse, kan jeg bestille alligevel? Jeg søger efter et stykke tøj fra et varemærke som i har. Kan i skaffe dette?
Jeg mangler mit favoritmærke, kan i skaffe dette? Hvornår har i udsalg?

Levering

Hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
Hvor længe bliver min pakke liggende på postens pakkeudlevering?

Retur

Jeg vil returnere dele af min ordre. Hvordan skal jeg betale?
Jeg vil bytte eller returnere min vare. Hvordan gør jeg?
Jeg ønsker at fortryde et køb, men hvor lang er fortrydelsesretten og hvornår gælder den fra?

Køb

Spørgsmål: Hvordan ved jeg om tøjet passer?
S:
  • Sammenlign med din nuværende garderobe. Hvilken størrelse har du brugt fra samme eller lignende mærker?
  • Hvis et stykke tøj eller en sko afviger i størrelsen i forhold til hvad der er normalt, skriver vi altid en anbefaling i forhold til hvilken størrelse du bør vælge. Denne anbefaling finder du i produktteksten.
  • Vi tager mål af alt tøj og alle sko , når vi modtager det. Målene kan du finde på produktsiden under "mål". Hvis du er usikker, anbefaler vi at du tager dine egne mål og sammenligner med dem vi har beskrevet for tøjet. Læs mere om hvordan du tager dine egne mål HER.
  • Hvis tøjet, mod forventning, ikke skulle passe i størrelsen, kan du uden ekstra omkostninger bytte produktet til en anden størrelse, farve eller model inden for 30 dage efter du har modtaget din pakke. Vi har fri retur.

Spørgsmål: Bliver der tillagt ekstragebyrer ved levering eller returnering?
S:
  • Nej, hos Care of Carl har vi både fri fragt og fri retur. Vi har ingen grænse for minimumsbestilling.
  • Er du ikke tilfreds med dit køb, kan du uden ekstra omkostninger returnere og bytte til en anden vare inden for 30 dage. Vi betaler returomkostningerne.

Spørgsmål: Hvilke gebyrer bliver der tillagt?
S: Der kommer ingen ekstragebyrer når du handler hos Care of Carl. Vi betaler alle omkostinger, der skulle være med forsendelse, returnering, eventuelle toldafgifter osv.


Spørgsmål: Hvad er minimumsbeløbet jeg kan bestille for?
S:
  • Der er ingen grænse for minimumsbestilling. Vil du blot bestille et enkelt par sokker, så betaler vi stadig for leveringen.

Spørgsmål Det produkt jeg ønsker er udsolgt i min størrelse eller den farve jeg gerne vil have. Kan jeg bestille alligevel?
S:
  • Vi synes det er vigtigt at informere vores kunder om vores produkter, også når det kommer til tilgængelighed og status. Når vi er usikre på leveringstiden aktiverer vi derfor "overvåg produkt"-funktionen, som gør det muligt for dig at følge med i produktets tilgængelighed og status.
  • Hvis "overvåg produkt"-funktionen er aktiveret, betyder dette at vores indkøbere er i gang med at bestille varen, så vi igen får den på lager. Registrer dig her, så sender vi en mail med information om eller hvornår varen igen er på lager.
  • Ved at vores kunder vælger at bruge "overvåg produkt"-funktionen, ved vi hvad vores kunder efterspørger, hvilket gøre det nemmere for os at købe ind i forhold til vores kunders ønsker.
  • Hvis "overvåg produkt"-funktionen ikke er aktiveret, på trods af at produktet er udsolgt, så betyder det at varen er udgået fra vores leverandørers sortiment, og at vi derfor ikke kan skaffe varen længere.
  • I visse tilfælde kan et produkt have lagerstatussen "3-6 arbejdsdage". Det betyder at produktet er udsolgt på vores eget lager, men at det kan bestilles fra vores leverandører og dermed bliver den forventede leveringstid 3-6 arbejdsdage.

Spørgsmål: Jeg leder efter et stykke tøj fra et varemærke som i har, kan i bestille denne model hjem? S:
  • Vi vil gøre alt for at hjælpe vores kunder, så du er mere end velkommen til at kontakte os på [email protected] eller på telefon 89 88 00 11, og så skal vi se hvad vi kan gøre.
  • Så længe vores leverandører har produktet på lager, så plejer det ikke at være et problem at skaffe produktet hjem.

Spørgsmål: Jeg mangler mit favoritmærke blandt jeres udvalg, er det noget i kan bestille hjem?
S:
  • Vi lytter altid gerne til forslag fra vores kunder, så send meget gerne dine forslag og ønsker. Vi kan ikke garantere at vi kan opfylde alt hvad vores kunder ønsker, men vi vil altid forsøge så godt som vi kan.

Spørgsmål: Hvornår har i udsalg?
S:
  • Vi holder udsalg to gange om året, i slutningen af januar og i slutningen af juli.

Spørgsmål: Hvilke mærker indgår i udsalget?

S:
  • De mærker og produkter som er på udsalg, kan ikke altid fås i alle størrelser og er ofte fra den forgange eller nuværende sæsons kollektion. Klassiske produkter som går igen fra sæson til sæson indgår derfor ikke i vores udsalg.

Levering

Spørgsmål: Hvor hurtigt modtager jeg min ordre?
S:
  • Alle produkter som er på lager og som bliver bestilt inden kl.15:00 på hverdage, bliver afsendt samme dag.
  • Alle pakker sendes med Post Danmark.
  • Leveringstiden varierer mellem 1-3 arbejdsdage, afhængigt af hvor du bor i landet.
  • Vi anbefaler at du benytter dig af SMS til at få besked om hvornår din pakke kan afhentes. På denne måde vil du få besked så snart pakken er på udleveringsstedet, og kunne afhente den samme dag.

  Spørgsmål: Hvor længe ligger min pakke på udlveringsstedet?
S:
  • Alle pakker ligger på udleveringsstedet i 30 dage fra ankomstdagen.
  • Vi kan i særtilfælde forsøge at forlænge tiden pakken ligger på udleveringsstedet. Kontakt os.

Retur

Spørgsmål: Jeg vil bytte eller returnere min ordre. Hvordan gør jeg?
S:
  • Udfyld retursedlen, som fulgte med din ordre.
  • Pak varen ind i samme emballage som du fik den tilsendt i, eller i en lignende emballage.
  • Vedhæft den vedlagte returlabel på pakken.
  • Indlever pakken på nærmeste postkontor eller ind/udleveringssted.
  • Husk at varen skal være i samme stand, som da du modtog den, for at vi kan godkende returneringen. Undertøj byttes ikke.

Spørgsmål: Jeg vil fortryde et køb. Fra hvornår gælder de 30 dages fortrydelsesret? S:
  • De 30 dages fortrydelsesret gælder fra den dag du har modtaget eller afhentet din pakke. 
 

Vil du fortsætte hvor du var?

Nej, jag vil starte forfra
Ja, jeg vil fortsætte

Kunderådgivning

Tilbage

Chat

Mandag-fredag 08-17 Søndage: Sommerlukket

Generelle spørgsmål

I uge 27 har vi begrænsede åbningstider på telefon. Venligst send en e-mail til [email protected]

Du kan finde vores svar på de mest stillede spørgsmål her.

Mail

[email protected]

Vi besvarer din mail inden for 24 timer på hverdage.

Personlig stilrådgivning

Vi tilbyder i øjeblikket personlig stilrådgivning både via digitale og fysiske kundemøder i forbindelse med vores hovedkontor i Borås, Sverige.

Hvis du er interesseret og vil booke en tid med vores personal shopper, send en e-mail til [email protected], hvor du også angiver, om du ønsker et digitalt eller fysisk møde. Vi vender tilbage med flere detaljer og forslag til tider.

Vores stilrådgivere ser frem til at hjælpe dig med at opdatere din garderobe og investere i kvalitetsklæder, der holder over tid!

4.70/5 5207 Bedømmelser

Absolutely great

Mikkel H

2025-05-08

Køber

2025-04-28

Nemt, hurtigt og bekvemt 😉

Kristian H

2025-05-08

Køber

2025-04-29

Great

Katrine B

2025-05-04

Køber

2025-04-22

Gode produkter, god hjemmeside

Kim R

2025-05-03

Køber

2025-04-24

Hurtig levering, og personlig betjening

Mette Marie Krüger A

2025-05-03

Køber

2025-04-24

Hurtig levering

Pia R

2025-05-01

Køber

2025-04-22

ELSKER JER!

Jesper H

2025-05-01

Køber

2025-04-22

Hurtig levering og god kundeservice, altid.

Victor F

2025-05-01

Køber

2025-04-22

Super udvalg og hurtig ekspedition

Olander L

2025-05-01

Køber

2025-04-21

Hurtig levering og pæn indpakning af min ordre.

Uwe T

2025-04-25

Køber

2025-04-16

altid hurtig levering med den rigtige vare

Hans L

2025-04-24

Køber

2025-04-15

Suveræn service. Flotte produkter. Kan anbefales.

Anette C

2025-04-24

Køber

2025-04-15

Hurtig levering trods påske

Michelle G

2025-04-24

Køber

2025-04-15

hurtigt levering og nemt at handle ved jer.

Hassan H

2025-04-23

Køber

2025-04-14

Perfekt

Jesper S

2025-04-18

Køber

2025-04-09

hurtig levering

Ruth B

2025-04-17

Køber

2025-04-08

Hurtig levering / godt udvalg

Jesper P

2025-04-16

Køber

2025-04-07

hurtig levering og man kan købe FILSON!!!!

Thomas S

2025-04-16

Køber

2025-04-07

Stort udvalg. Hurtig levering.

Jesper W

2025-04-13

Køber

2025-04-04

Lyn hurtig levering 🤩

Kenneth L

2025-04-06

Køber

2025-03-28

👍🏻

Martin H

2025-04-05

Køber

2025-03-27

Som altid en god oplevelsr med god hjemmeside, godt udvalg og nem købs oplevelse.

Tom S

2025-04-02

Køber

2025-03-24

Let at bestille og hurtig levering

Poul erik S

2025-03-29

Køber

2025-03-20

Fin service, hurtig levering, fin aftale om sen bytte aftale 👏

Karin J

2025-03-27

Køber

2025-03-18

Nemt og hurtigt

Lonni M

2025-03-27

Køber

2025-03-11

Altid hurtig service fra jeres side

Michael N

2025-03-20

Køber

2025-03-10

Dejligt og nemt

Tolga S

2025-03-17

Køber

2025-03-05

Levering til tiden. Fin indpakning.

Lilli P

2025-03-16

Køber

2025-03-06

Virkelig komfortabel vest

Hüda K

2025-03-15

Køber

2025-03-05

Stort udvalg og hurtig levering. Altid en fornøjelse at handle hos jer.

Christian S

2025-03-13

Køber

2025-03-03

Choose your delivery country
  • Sweden
  • Denmark
  • Norway
  • Finland
  • Germany
  • Austria
  • Ireland
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Estonia
  • Greece
  • Hungary
  • Liechtenstein
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malta
  • Poland
  • Portugal
  • Slovakia
  • Slovenia
  • Bulgaria
  • Latvia
  • Romania
  • United States of America
  • Netherlands
  • France
  • Switzerland
  • Spain
  • Italy
  • United Kingdom
  • Saudi Arabia
  • New Zealand
  • Taiwan
  • United Arab Emirates
  • Japan
  • Australia
  • Canada
  • South Korea
  • Hong Kong
  • Singapore
  • Kuwait
  • Malaysia
  • Qatar
  • Belgium (Nederlands)
  • Belgium (Français)