




Flere alternativer?
Heavy Cotton Crew Neck T-Shirt White
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
-
• Produceret i Portugal.
- Lige
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
• Kraftig og fremstillet i økologisk bomuld.
• Rund hals.
Pasform
Artikelnummer24289312
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL XXL Brystvidde 112 118 122 130 134 Bundvidde 112 118 122 130 134 Længde 65 67 68 70 72
-
Specifikationer
-
Om Filippa K
Filippa K blev grundlagt med det formål at udvikle moderigtigt tøj med et rent design som man let skulle kunne bygge en garderobe op omkring, og som skulle have et langt perspektiv design- og kvalitetsmæssigt. Baseret på disse reelle behov tilbyder Filippa K tøj til den stilbevidste mand.
Varemærket blev grundlagt i 1993 i Stockholm, Sverige, af blandt andre Filippa Knutsson, som har lagt navn til mærket. Deres første herrekollektion blev lanceret i 1998 og bygger på varemærkets grundværdier; stil, enkelthed og kvalitet. -
Producentinformation
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 24289311r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 29040-0158
- Oprindelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Filippa K blev grundlagt med det formål at udvikle moderigtigt tøj med et rent design som man let skulle kunne bygge en garderobe op omkring, og som skulle have et langt perspektiv design- og kvalitetsmæssigt. Baseret på disse reelle behov tilbyder Filippa K tøj til den stilbevidste mand.
Varemærket blev grundlagt i 1993 i Stockholm, Sverige, af blandt andre Filippa Knutsson, som har lagt navn til mærket. Deres første herrekollektion blev lanceret i 1998 og bygger på varemærkets grundværdier; stil, enkelthed og kvalitet.