-
HVORDAN GÅR DET TIL?
- Marker de produkter du ønsker at sælge hos os ved knappen "Sælg direkte" under produktet, og angiv stand.
- Godkend sidenhen vores vilkår for at sælge med Pre-owned, og indsend din forespørgsel.
- Vi vil indenfor 1-2 arbejdsdage besvare din forespørgsel via mail.
- Hvis produktet bliver godkendt, sender vi emballage samt betalt fragtseddel til dig, sådan at du kan sende tøjet til os.
-
HVORFOR ER DER VISSE PRODUKTER I IKKE TAGER IMOD?
Vi stræber efter den højeste kvalitet i vores Pre-owned afdeling, og afviser derfor tøj, der ikke lever op til standarden for videresalg. Vi mener for eksempel, at t-shirts ikke kan leve op til den standard vi ønsker, da det er et produkt der normalt vaskes løbende, og let bliver brugt.
Hvis produktet ikke findes på listen, kan det ikke sælges via Pre-owned
-
HVOR MEGET FÅR DU TILBAGE AF DIT INDSENDTE PRODUKT?
Med Pre-owned sælg direkte, får du 20-30% tilbage af det beløb du købte produktet for. Det der er afgørende for om du får 20% eller 30% er produktets stand. Produkter der har mindre tegn på brug vil give dig 20%. Helt nye produkter der aldrig er brugt, vil give dig en udbetaling på 30%. Du vil få pengene på din kundekonto 7-9 dage efter at vi har modtaget produktet.
Med Pre-owned sælg på kommission, får du: 50% af salgsprisen under 2500 kr, 60% mellem 2500-5000 kr og 70% ved 5000 kr og derover.
Provisionen opkræves for at sikre kvalitet, håndtering og fotografering af produktet.
Alle produkter, der tages ind i afdelingen, undersøges for at sikre, at tøjet er ægte og i salgbar stand. Gennem den tilbudte service opretholder vi den samme service som i resten af butikken, med hurtige leverancer, gratis fragt og retur.
-
HVAD ER FORSKELLEN MELLEM "SÆLG DIREKTE" OG "SÆLG PÅ KOMMISSION "?
Produkter der er markerede med "Sælg på kommission" er produkter til en højere pris. Her får du mellem 50-70% tilbage af det som produktet sælges for i afdelingen. Tilbagebetalingen sker når tøjet har været solgt i mindst 30 dage.
For produkter markerede med "Sælg direkte" bliver du tilbagebetalt så snart at vi har modtaget og håndteret dit produkt. Her bliver du tilbagebetalt 20% eller 30% af prisen du købte produktet for, alt efter stand.
-
HVAD SKER DER, HVIS MIT TØJ IKKE BLIVER SOLGT?
Vi ønsker, at du som sælger gennem Pre-owned får så meget som muligt ud af vores service. Derfor vil vi i størst muligt omfang undgå at sænke salgsprisen på dit tøj, medmindre det anses nødvendigt. Dog, hvis tøjet ikke er blevet solgt efter 2 måneder, vil vi i samråd med dig som sælger, gradvist sænke prisen til forhåbentlig et mere attraktivt niveau, indtil tøjet bliver solgt.
-
VILKÅR
VILKÅR
Ved at indsende forespørgslen accepterer du vores vilkår og betingelser, og sikrer som sælger, at din beskrivelse af produktet stemmer overens med produktets faktiske tilstand. Hvis din beskrivelse ikke stemmer overens, er du ansvarlig for eventuelle returneringsomkostninger for et produkt der ikke er godkendt af os. Hvis tøjet ikke bliver leveret, efter at vi har sendt dig emballage og følgeseddel, vil disse omkostninger også blive opkrævet.
Du godkender også, at vi udbetaler kommission til din kundekonto hos os på Care of Carl, gennem en kredit til fremtidige køb.
Care of Carl håndterer persondata i overensstemmelse med persondataloven (se fortrolighedspolitik).
HVAD ER FORSKELLEN MELLEM "SÆLG DIREKTE" OG "SÆLG PÅ KOMMISSION "?
Produkter der er markerede med "Sælg på kommission" er produkter til en højere pris. Her får du mellem 50-70% tilbage af det som produktet sælges for i afdelingen. Tilbagebetalingen sker når tøjet har været solgt i mindst 30 dage.
For produkter markerede med "Sælg direkte" bliver du tilbagebetalt så snart at vi har modtaget og håndteret dit produkt. Her bliver du tilbagebetalt 20% eller 30% af prisen du købte produktet for, alt efter stand.
Tilbagebetalingen sker som en godskrivning på din kundekonto.