




Flere alternativer?
Organic Cotton V-Neck T-Shirt Navy
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Produceret i Portugal.
- Fremstillet i økologisk bomuld og elastan.
- V-udskæring.
- Lige
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer26738511
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL XXL Brystvidde 94 100 108 112 120 Bundvidde 94 100 108 112 120 Længde 68 68 69 70 71
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
3(1 Bedømmelse)(0)(0)(1)(0)(0)
-
Om Filippa K
Filippa K blev grundlagt med det formål at udvikle moderigtigt tøj med et rent design som man let skulle kunne bygge en garderobe op omkring, og som skulle have et langt perspektiv design- og kvalitetsmæssigt. Baseret på disse reelle behov tilbyder Filippa K tøj til den stilbevidste mand.
Varemærket blev grundlagt i 1993 i Stockholm, Sverige, af blandt andre Filippa Knutsson, som har lagt navn til mærket. Deres første herrekollektion blev lanceret i 1998 og bygger på varemærkets grundværdier; stil, enkelthed og kvalitet. -
Producentinformation
- Navn:
- Filippa K
- Adresse:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 26738511r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 28908-2830
- Oprindelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Filippa K blev grundlagt med det formål at udvikle moderigtigt tøj med et rent design som man let skulle kunne bygge en garderobe op omkring, og som skulle have et langt perspektiv design- og kvalitetsmæssigt. Baseret på disse reelle behov tilbyder Filippa K tøj til den stilbevidste mand.
Varemærket blev grundlagt i 1993 i Stockholm, Sverige, af blandt andre Filippa Knutsson, som har lagt navn til mærket. Deres første herrekollektion blev lanceret i 1998 og bygger på varemærkets grundværdier; stil, enkelthed og kvalitet.