




Flere alternativer?
Wadi Ultralight Pants True Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Produceret i Portugal.
- Fremstillet i varemærkets Liquid Rock™-stof. Et hurtigtørrende materiale med god åndbarhed og 2-vejs stretch.
- Fremstillet i polyamid og elastan.
- To forlommer.
- En skjult forlomme med lynlås.
- To baglommer.
- Gylp med lynlås.
- Indsnævret
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer28868714
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Talje 75 81 86 92 Inderben 77 78 80 81 Lårvidde 68 69 72 74 Knævidde 46 48 50 52 Fodvidde 35 36 37 38
-
Specifikationer
-
Om Houdini
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne. -
Producentinformation
- Navn:
- Houdini Sportswear AB
- Adresse:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28868711r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 260724-900
- Oprindelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.