




Flere alternativer?
Wadi Ultralight Shorts True Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Produceret i Portugal.
- Fremstillet i varemærkets Liquid Rock™-materiale. Et hurtigtørrende materiale med gode åndbare egenskaber og 2-vejs stretch.
- Fremstillet i polyamid og elastan.
- To forlommer.
- En skjult forlomme med lynlås.
- En baglomme.
- Rem med hægte i taljen.
- Lige
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer26006311
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Talje 82 86 94 100 Inderben 21 22 22 23 Lårvidde 69 70 74 76 Benvidde 54 54 58 60
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
2(1 Bedømmelse)(0)(0)(0)(1)(0)
-
Om Houdini
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne. -
Producentinformation
- Navn:
- Houdini Sportswear AB
- Adresse:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 26006311r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 260854-900
- Oprindelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.