Sådan virker reparationsservice
Vi har samlet og besvaret de mest almindelige spørgsmål nedenfor.
-
Hvem henvender jeg mig til, når der er behov for reparationer?
Hvis du skal bruge tjenesten, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via vores chat eller e-mail på [email protected].
-
Hvilke produkter kan repareres?
Patagonias udgangspunkt er, at alt hvad der kan repareres, bør repareres.
Af hygiejniske årsager accepteres kun rene produkter til reparation. Intime produkter som sokker, badetøj, handsker, hatte, shorts og undertøj kan heller ikke repareres.
I nogle tilfælde kan andre produkter også være uoprettelige, eksempler på dette er jakker med omfattende skader, hvor inderforet er gået af.
Hvis du er usikker på, om dit tøj kan repareres, bedes du kontakte vores kundeservice på [email protected], så hjælper vi dig videre med dit reparationsærinde. -
Kan jeg fysisk indlevere mit tøj til reparation?
Care of Carl tilbyder i øjeblikket ikke muligheden for at indlevere dit tøj direkte til os. Patagonia tilbyder dog reparationer i sine fysiske butikker i følgende byer: Stockholm, Berlin, Amsterdam, München og Milano. Bemærk venligst, at ved reparation i en af Patagonias butikker, er processen fuldstændigt varetaget af dem, og deres specifikke betingelser for reparation gælder.
-
Vil min reparation være synlig på tøjet?
Ved reparationer stræber Patagonia efter at matche nyt materiale så tæt som muligt til det eksisterende, selvom det nogle gange ikke er muligt, især for ældre produkter, hvor materialet kan være ændret eller udløbet.
Selvom tøjet ikke bliver helt identisk med dets originale stand, bibeholdes dets funktionalitet – uden at du skal konsumere mere. -
Hvordan fungerer processen?
- Kontakt vores kundeservice via chat eller e-mail på [email protected].
- Du vil modtage detaljerede instruktioner om, hvordan du sender dit tøj til os på Care of Carl.
- Vi sørger for, at tøjet sendes videre til Patagonia, hvor det efter behov repareres af varemærkets egne specialister.
- Når reparationen er fuldført, sender vi dit produkt tilbage til dig, klar til brug igen.
Den estimerede tid for reparation og forsendelse er 6-8 uger, men dette kan variere afhængigt af faktorer som sæson og omfanget af reparationen.
- Kontakt vores kundeservice via chat eller e-mail på [email protected].