
THE COLLECTIVE – VORES LOYALITETSPROGRAM
Velkommen til Care of Carl – et sted, hvor tidløs stil møder et moderne medlemskab. The Collective er til dig der sætter pris på kvalitet, holdbarhed og personlig service. Jo mere du investerer i din stil, jo mere får du tilbage gennem fordele, tilbud og skræddersyet inspiration.
Via The Collective tilbyder vi ekstra værdi til vores mest loyale kunder, baseret på årlig købsvolumen.
Jo mere du handler, jo mere låser du op – procentvis tilbagebetaling på alle køb, adgang til udsalg, unikke varemærke-samarbejder, prioriteret kundeservice og personlig stilrådgivning.
Lige nu er du udvalgt som en af få kunder der får adgang til medlemsprogrammet under en testperiode på tre måneder. Noter at programmet er noget begrænset i løbet af testperioden men nedenfor følger de fordele, du har adgang til i dag, og de muligheder, der er hvis du låser de næste niveauer op ved givne købsvolumener.
Vores loyalitetsprogram gælder for dig, der vælger at være aktivt medlem og dermed accepterer at tage imod vores kommunikation. Nedenfor kan du angive, i hvilket omfang du ønsker at modtage dette, og du har altid mulighed for at ændre dine præferencer, hvis det er nødvendigt.
Platinum

(26,5tkr+/år)
15% tilbagebetaling af dine køb*
Gratis rådgivning
Eksklusive tilbud og tidlig adgang til udsalg
Altid gratis hjemme-/expresslevering**
1 gratis Care Service/år
*Vilkår: Tilbagebetaling gælder ikke ved køb af udsalgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløbet fra disse køb vil dog stadig blive medregnet i din samlede købssum, og hjælpe dig med at stige i medlemsniveau.
**Denne fordel er delvist begrænset i testperioden.
Gold

(20tkr+/år)
12,5% tilbagebetaling af dine køb*
Gratis rådgivning
Eksklusive tilbud og tidlig adgang til udsalg
1 gratis express- & 1 gratis hjemmelevering/år**
Care Services til egenbetaling
*Vilkår: Tilbagebetaling gælder ikke ved køb af udsalgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløbet fra disse køb vil dog stadig blive medregnet i din samlede købssum, og hjælpe dig med at stige i medlemsniveau.
**Denne fordel er delvist begrænset i testperioden.
Silver

(13,5tkr+/år)
10% tilbagebetaling af dine køb*
Gratis rådgivning
Eksklusive tilbud og tidlig adgang til udsalg
1 gratis hjemmelevering/år**
Care Services til egenbetaling
*Vilkår: Tilbagebetaling gælder ikke ved køb af udsalgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløbet fra disse køb vil dog stadig blive medregnet i din samlede købssum, og hjælpe dig med at stige i medlemsniveau.
**Denne fordel er delvist begrænset i testperioden.
Bronze

(6,5tkr+/år)
7,5% tilbagebetaling af dine køb*
Gratis rådgivning
Eksklusive tilbud og tidlig adgang til udsalg
*Vilkår: Tilbagebetaling gælder ikke ved køb af udsalgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløbet fra disse køb vil dog stadig blive medregnet i din samlede købssum, og hjælpe dig med at stige i medlemsniveau.
Standard

(Member)
5% tilbagebetaling af dine køb*
Flere gratis fragtmuligheder og gratis returnering**
Gratis rådgivning
Eksklusive tilbud og tidlig adgang til udsalg
*Vilkår: Tilbagebetaling gælder ikke ved køb af udsalgsvarer, Pre-Owned-artikler eller gavekort. Beløbet fra disse køb vil dog stadig blive medregnet i din samlede købssum, og hjælpe dig med at stige i medlemsniveau.
**Denne fordel er delvist begrænset i testperioden.
Non member

(No email consent)
Gratis levering
Ingen gratis retur (49dkk)
Adgang til stilrådgivning
Ofte stillede spørgsmål
-
Hvad er The Collective?
Hvert køb du foretager dig, bringer dig et skridt tættere på nye fordele. Baseret på din årlige købsvolumen vil du blive placeret på et af vores medlemsniveauer.
-
Hvordan virker tilbagebetalingen?
Hos The Collective belønner vi langsigtede beslutninger og stilbevidste valg. Derfor tilbyder vi en tilbagebetalingsmodel, der giver dig merværdi – uden at gå på kompromis med kvaliteten. Efter hvert køb, får du en procentvis tilbagebetaling, baseret på det beløb, du beholdte varer for*. I stedet for en traditionel tilbagebetaling får du et beløb indsat på din kundekonto – til brug på kommende køb af produkter samt de tjenester vi tilbyder. Jo højere medlemsniveau i The Collective, jo større tilbagebetaling.
Eksempel: Hvis du handler for 5 000 kr og dit niveau giver 10% tilbagebetaling, får du 500 kr du kan benytte næste gang du køber noget hos os.
Sådan virker det:
- For hvert køb du foretager dig, får du en procentdel af købsprisen tilbage som tilgodehavende.
- Beløbet vil være synligt på Mine Sider inden for 45 dage efter bestillingen er gennemført (når returperioden og tidspunktet for håndtering af returneringen er passeret).
- Du vælger selv, hvornår du vil bruge dit tilgodehavende, men det udløber 3 år efter indsættelse.
*Tilbagebetalingen gælder ikke ved køb af udsalgsvarer eller preowned-artikler. Beløbet fra disse køb vil dog også blive lagt til din samlede volumen, og hjælper dig dermed til at klatre på medlemsstigen. Det indsatte beløb er baseret på summen af de varer, du beholder, så eventuelle returneringer er ikke inkluderet. Bemærk venligst, at køb af gavekort ikke kan krediteres programmet og derfor ikke tæller med i dit samlede beløb.
-
Hvordan kvalificerer jeg mig for mit niveau i The Collective?
For at blive medlem af The Collective skal du have en profil hos Care of Carl. Som nyt medlem starter du automatisk på vores første niveau. Når du har foretaget dit første køb, bliver du opgraderet baseret på din købsvolumen. Dit medlemsniveau beregnes derefter dagligt ud fra, hvor meget du shopper for, og beholder, over en rullende 12-måneders periode. Dit niveau kan opdateres når som helst i løbet af året. Point for en specifik ordre tildeles 30 dage efter købet er foretaget, og er baseret på dit medlemsniveau på bestillingstidspunktet.
Du kan finde en oversigt over alle medlemsniveauer og tilhørende fordele under Mine Sider. -
Hvor længe beholder jeg mit niveau The Collective?
Hvis du ikke opgraderer i løbet af testperioden, beholder du dit nuværende niveau indtil slutningen af testperioden. Når du når det næste niveau baseret på dit købsvolumen, efter returperiodens udløb, opgraderes du automatisk.
-
Er en konto det samme som et medlemskab i The Collective?
Nej. En konto hos Care of Carl betyder, at vi gemmer din ordrehistorik, leveringsoplysninger og eventuelle præferencer – men det gør dig ikke automatisk til medlem af The Collective.
For at aktivere dit medlemskab skal du ændre dine nyhedsbrevsindstillinger under fanen "The Collective" på Mine Sider. Hvis du opretter en konto for første gang, kan du også vælge at blive medlem direkte, ved at takke ja til nyhedsbrev ved registreringen.
-
Kan jag pause eller afslutte mit medlemskab?
Det er ikke muligt at sætte et medlemskab på pause, men du kan til enhver tid afslutte det ved at fravælge nyhedsbrevene. Du frasiger dig derefter dit medlemskab med de tilhørende fordele. Samtidig som at du fremover skal betale et returgebyr på 49 DKK.
-
Hvorfor har jeg ikke modtaget mine point, selvom jeg har afgivet en ordre?
Point tildeles først, når din ordre er betalt og returretten, og tidspunktet for håndtering af returnering er passeret. Der kan derfor gå op til 45 dage efter købet, før pointene er tilbagebetalt. Hvis du returnerer en vare eller modtager en tilbagebetaling, vil de tilsvarende point blive trukket fra din saldo.
-
Hvordan ser jeg hvilket niveau jeg er på, og hvor mange point jag har?
Dit nuværende niveau er synligt på Mine sider under fanen "Kundeprofil" men under testperioden kan du desværre ikke se dine point. Dine optjente point vises på samme side. Husk, at niveauet er baseret på dine samlede point – jo mere du engagerer dig, jo flere fordele vil du modtage.