





Flere alternativer?
Eelis Harrington Jacket Beige Grey
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i økologisk bomuld.
- For fremstillet i viskose.
- Stribet ærmefor.
- To paspolerede forlommer.
- En inderlomme.
- Metalplade med et graveret logo i nakken.
- Lukkes med en tovejslynlås.
- Materiale:
- Yderstof: 100% økologisk bomuld
- Yderstof 2: 98% økologisk bomuld, 2% elastan
- For: 100% viskose
- Ærmefor: 50% acetat, 50% viskose.
- Lige
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer28259613
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm M L XL Ærmelængde 47 47 48 Brystvidde 114 118 128 Bundvidde 114 116 126 Længde 65 67 71
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28259611r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 112193-07G
- Oprindelsesland:
- Rumænien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.