





Flere alternativer?
Jerretts Wool Travel Suit Blazer Royal Blue
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet er 189 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse 48.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
-
• Fremstillet i polyester, uld og elastan.
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet er 189 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse 48.
• Helforet jakke.
• To forlommer, en brystlomme samt tre paspolerede inderlommer.
• Lukkede knaphuller ved ærmegabet.
Pasform
Artikelnummer24166611
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 46 48 50 52 54 56 58 Ærmelængde 44,5 44,5 46 46,5 47 49 50 Brystvidde 97 100 103 106 108 118 120 Taljevidde 88 93 96 100 103 108 110 Længde 71 73 75 76 77 77 78 Skuldermål 44 44,5 45,5 46,5 47 48 49
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 24166611r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 109557-25D
- Oprindelsesland:
- Tyrkiet
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.