





Flere alternativer?
Justin Tuxedo Blazer Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet er 189 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse 48.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
-
• Helforet, hvilket giver en føjelig jakke med en gennemarbejdet inderside.
- Smal
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet er 189 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse 48.
• To forlommer med klap, en brystlomme samt tre paspolerede inderlommer.
• Revers, knapper samt kantbånd i silke.
Pasform
Artikelnummer23960511
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 44 46 48 50 52 54 56 Ærmelængde 44 45 45 46 46 47 48 Brystvidde 92 96 100 104 108 112 114 Taljevidde 84 88 92 98 102 106 108 Længde 70 72 73 76 77 79 80 Skuldermål 42 43 44 45 45.5 46 47
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
5(1 Bedømmelse)(1)(0)(0)(0)(0)
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 23960511r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- T71794003Z-050
- Oprindelsesland:
- Rumænien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.