




Flere alternativer?
Spenser Linen Shirt Midnight Blue
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 39 - M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i hør.
- Turn down-krave.
- Delt bærestykke samt to indsnit på ryggen for bedre pasform.
- Omkredsen af manchetterne kan justeres med to knapper.
- Smal
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer 39 - M.
Pasform
Artikelnummer28910112
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 38 - S 39 - M 40 - M 41 - L 42 - L 43 - XL Kravemål 38 39 40 41 42 43 Skjorte ærmelængde 89 90 91 91,5 92 93 Brystvidde 104 106 108 114 118 120 Taljevidde 100 102 104 110 112 114 Længde 74 76 77 77 78 80
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28910111r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 112136-209
- Oprindelsesland:
- Kina
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.