




Flere alternativer?
Pace Light Pants True Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i et let, elastisk og slidstærkt materiale af genanvendt polyester og polyester.
- Et åndbart materiale med en vandafvisende behandling, fri for PFAS.
- To forlommer med lynlås.
- Reflekterende logo på fronten.
- Elastisk talje med snøring på indersiden.
- Snøre ved foden.
- Indsnævret
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 189 cm, 76 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer26008311
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Talje 64 68 76 82 Inderben 73 76 77 79 Lårvidde 64 66 71 72 Knævidde 48 50 51 52 Fodvidde 32 34 34 36
-
Specifikationer
-
Om Houdini
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne. -
Producentinformation
- Navn:
- Houdini Sportswear AB
- Adresse:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 26008311r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 860014-900
- Oprindelsesland:
- Litauen
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.