





Flere alternativer?
Tree Chore Jacket Bleached Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Let, slidstærk ripstopvæv fremstillet i tencel lyocell.
- To forlommer.
- En lynlåslomme inden i den ene forlomme.
- Broderet logo for- og bagtil.
- Lukkes med trykknapper.
- Skjult knapstolpe.
- Ærmekant med en knap.
- Materiale:
- 100% lyocell
- Egenskaber:
- God åndbarhed
- Fugttransporterende
- Vægt:
- 326 g
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer28870111
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Ærmelængde 57 59 61 61 Brystvidde 108 114 120 126 Bundvidde 108 114 120 126 Længde 71 73 75 77
-
Specifikationer
-
Om Houdini
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne. -
Producentinformation
- Navn:
- Houdini Sportswear AB
- Adresse:
- Finnboda Varvsväg 16, 131 71 Nacka, Sweden
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28870111r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 860046-025
- Oprindelsesland:
- Vietnam
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Houdini blev grundlagt af Lotta Giornofelice 1993 efter en lang interesse for klatring og offpiste skiture. Det svenske outdoor-varemærke sigter efter at udvikle produkter som er smartere, bedre og mere holdbare end sine forgængere. Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.
Virksomheden arbejder ud fra en cirkulær idé og stræber efter at brugere af mærket får en fleksibel garderobe, som ikke stiller krav til, at man hele tiden skal købe nyt, men i stedet lægge vægt på at man skal reparere og genbruge produkterne.