




Flere alternativer?
Heavyweight T-Shirt Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet er 187 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Rund hals.
- Fremstillet i økologisk bomuld.
- Lige
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet er 187 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse M.
Pasform
Artikelnummer22123711 - Rund hals.
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Brystvidde 102 108 112 120 Bundvidde 100 106 110 118 Længde 69 69 72 73
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
4.8(31 Bedømmelse)(24)(7)(0)(0)(0)Bra kvalité, passform och snabb leverans!Tshirt i lite tjockare kvalitet. Grym passform, lite smalare, och håller länge.Tshirt i lite tjockare kvalitet. Grym passform, lite smalare, och håller länge.Tshirt i lite tjockare kvalitet. Grym passform, lite smalare, och håller länge.Tshirt i lite tjockare kvalitet. Grym passform, lite smalare, och håller länge.
-
Om A Day's March
A Day’s March skaber tøjgenstande med langvarig kvalitet og design, som er tænkt til at kunne holde gennem tid og trender. Opdag tidløse, dog moderne, tøjgenstande som hjælper dig gennem hverdagens triumfer og udfordringer. Varemærket blev grundlangt i 2014 af Marcus Gårdö, Pelle Lundquist og Stefan Pagréus, og har i dag et tydeligt fokus – at skabe kvalitetstøj uden udløbsdato til en god pris, uden at give afkald på sine høje miljøambitioner.
-
Producentinformation
- Navn:
- A Day’s March S & S AB
- Adresse:
- Kronobergsgatan 49, 11233, Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 22123711r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 101521-50
- Oprindelsesland:
- Portugal
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
A Day’s March skaber tøjgenstande med langvarig kvalitet og design, som er tænkt til at kunne holde gennem tid og trender. Opdag tidløse, dog moderne, tøjgenstande som hjælper dig gennem hverdagens triumfer og udfordringer. Varemærket blev grundlangt i 2014 af Marcus Gårdö, Pelle Lundquist og Stefan Pagréus, og har i dag et tydeligt fokus – at skabe kvalitetstøj uden udløbsdato til en god pris, uden at give afkald på sine høje miljøambitioner.