




Flere alternativer?
Celyn Cotton/Wool Full Zip Light Ink
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Trøje med krave.
- Fremstillet i bomuld, merinould og polyamid.
- To forlommer med lynlås.
- Lukkes med en tovejslynlås.
- Normal i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet: 190 cm, 84 kg, bærer M.
Pasform
Artikelnummer28260813
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm S M L XL Ærmelængde 48 48 50 51 Brystvidde 102 108 114 118 Bundvidde 94 102 106 112 Længde 61 63 64 66
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
5(1 Bedømmelse)(1)(0)(0)(0)(0)Trevlig tröj-jacka i kraftig slätstickad kvalitet, utan muddar, nästan som en Busneljacka. Perfekt i mått enligt tabellen, så passade perfekt.
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 28260811r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 112041-284
- Oprindelsesland:
- Kina
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.
Strikketrøje
Sådan plejer du din strikkede trøje.