




Flere alternativer?
Evolve Jeans Medium Blue
Find den rigtige størrelse
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i bomuldsblanding med stretch.
- Design med fem lommer.
- Mellemmørk vask.
- Stofpatch med et logo på fronten.
- Patch med et logo ved linningen.
- Gylf med lynlås.
- Smal
- Normalhøjde talje
- Lille i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger en størrelse større end normalt.
Pasform
Artikelnummer29052714
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 Taljevidde 76 78 79 82 84 86 90 79 82 84 86 Inderben 78 78 78 78 78 78 78 82 82 82 82 Lårvidde 52 55 57 58 59 61 64 57 58 59 61 Knævidde 36 38 38 39 40 41 42 38 39 40 41 Fodvidde 30 30 32 32 32 33 35 32 32 32 33
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 29052711r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 113523-21F
- Oprindelsesland:
- Tunesien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.