




Flere alternativer?
Thulin Tuxedo Trouser Black
Find den rigtige størrelse
- Modellen på billedet er 189 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse 48.
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Smal
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
- Modellen på billedet er 189 cm, vejer 76 kg og bærer størrelse 48.
• Fremstillet i uld.
• Pressefolder og gylp med lynlås.
• To forlommer samt to paspolerede baglommer.
• Seks bæltestropper.
• Silkegalon i siderne.Pasform
Artikelnummer23960311
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm 44 46 48 50 52 54 56 Talje 77 81 86 88 93 98 100 Inderben 82 83 85 86 87 87 89 Lårvidde 56 60 64 66 68 72 72 Knævidde 39 42 44 44 46 47 48 Fodvidde 34 34 34 36 36 36 36
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
2(1 Bedømmelse)(0)(0)(0)(1)(0)
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 23960311r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- T71794004Z-050
- Oprindelsesland:
- Rumænien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.