




Flere alternativer?
Pistolero Jeans Light Blue
Find den rigtige størrelse
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Fremstillet i bomuldsblanding med stretch.
- Lys vask.
- Design med fem lommer.
- Gylf med lynlås.
- Stofpatch med et logo på fronten.
- Patch med et logo ved linningen.
- Indsnævret
- Normalhøjde talje
- Normale i størrelsen. Vi anbefaler at du vælger din normale størrelse.
Pasform
Artikelnummer29052512
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 Taljevidde 76 78 81 84 86 90 94 81 84 86 90 Inderben 78 78 78 78 78 78 78 83 83 83 83 Lårvidde 52 54 56 58 60 61 62 56 58 60 61 Knævidde 34 34 35 36 38 38 40 35 36 38 38 Fodvidde 29 31 31 32 33 34 35 31 32 33 34
-
Specifikationer
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 29052511r
- EAN/GTIN:
- Producentens artikelnummer
- 113520-200
- Oprindelsesland:
- Tunesien
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.