




Flere alternativer?
Bosun Grained Leather Briefcase Brown
Hvorfor skal jeg handle på Care of Carl?
-
Oversigt
- Mindre inderlommer beregnet til småting.
- Materiale:
- Yderside: 100% læder
- For: 100% polyester.
- Rum:
- Hovedrum med lynlås
- Flere rum på indersiden
- Et rum på ydersiden
- Fakta:
- Håndtag
- Justerbar og aftagelig skulderrem
- Støvpose medfølger
- Laptop maks størrelse:
- 15”
Artikelnummer16015210 - Mindre inderlommer beregnet til småting.
-
produktets mål
Se hvordan vi måler og omregner størrelser »Mål i cm Bredde 38 Højde 29 Dybde 6
-
Specifikationer
-
Bedømmelser
4.9(13 Bedømmelse)(12)(1)(0)(0)(0)Meget rask levering. Strøkent produkt, som forventet.Rask levering, vesken er kjempefin! :)Raskt og effektivtHej! Köpte denna till min sambo som blev väldigt nöjd och började använda den på direkten :)Jätte fin väska!
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt. -
Producentinformation
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Artikelnummer:
- 16015210
- EAN/GTIN:
- 5713113648599
- Producentens artikelnummer
- U69380003Z-12S
Her ovenfor har vi samlet svar på nogle almindelige spørgsmål, der kan være nyttige. Hvis du har et specifikt spørgsmål om produktsikkerhed, anbefaler vi, at du kontakter producenten direkte.
Det svenske mærke Tiger of Sweden begyndte sin historie i 1903 i den svenske by Uddevalla med skrædderne Markus Schwarmann og Hjalmar Nordström, som sammen begyndte at fremstille habitter. Fra starten fremstillede de udelukkende habitter, men i 1993 gennemgik mærket store forandringer og udviklede sit motto "a different cut". Tøjet fik et nyt design og man gjorde jakkesættet attraktivt igen. Fra at være blevet båret af bankmænd var det nu i stedet de mest populære musikere, som bar deres tøj. En ny æra var begyndt.